Monday

::::::::::pErGi pULaU iNdAH,,p0rT kLanG:::::::::::::


ermm..........
hah!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
semalam aku baru balik dari klang....
dekat sana aku x ada buat apa pun.........
aku just berkebun je.....
cabut rumput...
buang lalang...
pastu......
~~~~heheheheheheheehheeheh~~~~
aku jumpe katak.....
comey~~~
katak tu kecil lagi ar...
camni ar muka dia....

~~~~~~~~~~~
....................cOmey ye...................
time aku dok menyabit...
dia pandang aku ngan muka camtu la....
hahahahahha...
tengok!
nampak sangat katak tu nak ngorat aku...
hahahahaha...
pastu kan....
dia asyik pandang aku je..
aku angkat la dia guna cangkul.....
...............p/s::gila ke apa nak guna tangan...............
aku buang dia kat longkang.....
hahahahaha......
camtu je cerita aku....
pastukan...
aku jumpa ladybird...
macam2 warna aku jumpa....
hahahaha....
dah la...
dok asyik merepet je aku ni....
k la....
sampai disini saja...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~papai~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 comments:

syakierah said...

erk, putera katak-,-

dan sparky said...

hahahaha....
comey kn die...

Cik Ketam said...

katak tsebut sangat comel .
tp , jgn pasan taw .
dye bkan nak ngorat kaw .
dye ne ngorat aku la .
hahak .

dan sparky said...

ceh!
yolah fatimah senget oi.....